360-graden-klantprofiel met één muisklik

Krijg direct inzicht in de belangrijkste gegevens van je klant, zoals: betaalde en openstaande rekeningen, reeds verzonden betaalverzoeken en berichten en nog veel meer.

Krijg volledig inzicht in je klant

Alle data op één plek

Verzamel alle data in een overzichtelijk systeem en krijg toegang tot uitgebreide rapportages en inzichten in je klant.

Gebruiksgemak

Nooit meer onnodig switchen tussen verschillende systemen. Met Case Reporting in POM Collect ben je met één muisklik bij de volledige geschiedenis van je klant.

Klantvriendelijk

Direct inzicht in een case bevordert het klantcontact. Zo kun je snel vragen beantwoorden en jouw klanten de best mogelijk service bieden.

360-graden-klantprofiel met één muisklik

Je complete klantgeschiedenis bereikbaar met één muisklik.

Met Case Handling krijg je direct inzicht in de complete historiek van jouw klant. Belangrijke gegevens zoals: betaalde en openstaande facturen, reeds verzonden betaalverzoeken en berichten, toekomstige berichten, flows, openstaande taken en nog veel meer zijn met enkele muisklikken beschikbaar.

Van individuele inzage tot uitgebreide, showstelende rapportages

Met Case Handling roep je zowel van een individuele als van alle klantcases heel eenvoudig uitgebreide rapportages op. Deze rapportages bevatten bovendien de mogelijkheid om templates en flowperformance met elkaar te vergelijken. Zo maak je rapportages waarmee je de show steelt in elke managementmeeting! Daarnaast functioneert het systeem als een elektronisch archief voor al je verzonden berichten.

Ook voor jouw organisatie?

Neem contact met ons op voor meer informatie en tarieven. Zowel grote als kleine organisaties in uiteenlopende sectoren maken gebruik van POM.