De toekomst van facturatie wordt gekenmerkt door hyperpersonalisatie

Hoe ziet de toekomst van facturatie eruit? Alle grote techbedrijven zetten maximaal in op klantbeleving op maat. Denk maar aan Spotify en Netflix die exact weten welk liedje bij je past en welke serie je moet gezien hebben. De dienst die je afneemt wordt dus hyperpersoonlijk. Bij facturatie zien we dezelfde trend.

De toekomst van facturatie wordt gekenmerkt door hyperpersonalisatie

Bedrijven schenken steeds meer aandacht aan de customer journey en willen via alle mogelijke kanalen hun klanten bereiken zodat zij hun factuur zo snel mogelijk kunnen betalen.

In een tijd waarin phishing en quishing niet uit het nieuws te denken zijn, is het daarbij van belang dat betaalverzoeken gepersonaliseerd zijn en op een veilige manier betaalbaar zijn.

Voor veel bedrijven is het echter een hele uitdaging om al die verzendkanalen vlot aan te bieden en te beheren. Een professionele software partner kan dan soelaas bieden. Bij POM helpen we onze klanten om hun inningsproces hyperpersoonlijk en omnichannel te maken.

Benieuwd hoe we dat doen? Bekijk onderstaande video en boek vrijblijvend een demo van ons platform.

No items found.