POM gaat partnership aan met Payit
Payit is een snel groeiend online platform waarmee organisaties (scholen, verenigingen, sportclubs, …) laagdrempelig betalingen kunnen innen voor inschrijvingen, verkopen of evenementen. POM zorgt voor een buitengewoon vlotte betaalervaring 👌.
Payit maakt organiseren makkelijk
Payit is ontwikkeld door Pieter Cappelle (zaakvoerder) als oplossing voor het administratief kluwen en de vele uren administratie die er komt kijken bij het organiseren van een pannenkoekenverkoop. Maxim Deryckere (zaakvoerder) was meteen enthousiast en sprong mee op de kar om de groei mee te realiseren.
Hoe het platform van Payit werkt is heel eenvoudig: je maakt een account en activiteit of evenement aan en bezorgt de inschrijvings- en betaallink aan iedereen die je wil. Als organisator kan je de betaalstatus en alle opgevraagde data gecentraliseerd opvolgen in je dashboard en kan je communiceren naar je gebruikers.
POM: innovatief en gebruiksvriendelijk betaalsysteem
POM – kort voor Peace Of Mind – maakt z’n naam helemaal waar. Het betaalplatform helpt organisaties in heel diverse sectoren om hun betalingen vlotter te innen. Het krachtige platform voldoet aan alle hedendaagse normen en garandeert een moeiteloze betaalervaring.
“What the world really needs, is more love and less paperwork. Dat zei Pearl Bailey in de jaren 50. Voor meer liefde kunnen we niet zorgen, voor minder papierwerk wel”, vertelt Tom Totté, co-founder van POM.
Logische samenwerking
Maxim Deryckere legt uit: “Sinds de lokale start van Payit eind vorig jaar verhandelden meerdere organisaties om en bij de € 400.000 via ons platform. We waren genoodzaakt op zoek te gaan naar een betrouwbare partner die innovatie hoog in het vaandel draagt.” Pieter Cappelle vervolledigt: “We zijn trots dat we samenwerken met POM en dezelfde visie delen om administratie maximaal te vereenvoudigen en zoveel mogelijk te automatiseren.”
Ook Tom Totté besluit positief: “We merken veel ambitie bij de mensen van Payit en zijn ervan overtuigd dat dit voor veel van onze huidige klanten toegevoegde waarde zal bieden en dat we een breder publiek zullen kunnen aanspreken.”