Top 3 vragen & antwoorden voor een efficiënter facturatie- en rappelproces

Bij POM krijgen we dagelijks telefoons van bedrijven die aan het worstelen zijn met het inrichten van hun facturatie- en rappelproces. Ze zijn op zoek naar manieren om efficiënter en vlotter facturen te innen, maar weten niet altijd hoe ze dat het beste aanpakken. In deze blogpost geven we antwoorden op de top 3 van meest gestelde vragen.

Multi-channel verzenden met POM

De 3 vragen die bedrijven ons het vaakst stellen zijn:

1. Wij willen graag multi-channel verzenden (je weet wel, via digitale en papieren kanalen), maar hoe moeten we daar nu aan beginnen?

2. Hoe kunnen we meer flexibiliteit inbouwen in ons invorderingsproces? Het duurt nu te lang om iets aan te passen of het kost te veel geld.

3. Onze medewerkers hebben te veel manueel werk: een kopie van de factuur bezorgen, afbetalingsplannen opvolgen, …. Hoe lossen we dat op?

Herkenbaar? In onderstaande video licht Benoît Craenenbrouck toe hoe we bij POM bedrijven helpen met deze uitdagingen en voor gemoedsrust zorgen.

Want POM, da's peace of mind ✌️👉😀!

No items found.